Tröttis

Har vart så sjuk jövla trött idag så det är inte sant. Jag har ingen aning om varför heller >.<
 
Hela dagen började kasst då SL inte kunde köra tåg... Tåget stod still i säkert tio min på varje station pga enkelspår -.- De kunde inte gått ut med det innan ??
Hoppade iaf av i Årsta berg och fick byta till tvärbanan och sedan till tunnelbana. Slutade med att jag kom 15 min sent till jobbet. Jävla SL. Snart kommer det där hatmejlet...
 
Efter 4 koppar kaffe på jobbet så var jag fortfarande inte pigg. Slutade kl 19.00 och åkte hem till mor och far. Min kära bror hade dock inte gjort den där maten som han utlovat. Slutade med att vi lagade var sin maträtt här hemma. Jag åt som vanligt för mycket och fick ligga i soffan i två timmat för att återhämta mig.
 
Lät min bror köra lite HCs på min lock ett tag. Han slutade dock efter en stund då han inte fick några bra grupper xD haha!
 
Nu sitter jag i alla fall i sängen och ska slå igång de sista avsnitten av Cougar Town och försöka somna. Är ledig imorgon så planerar att åka hem för att hämta kläder (om mor och far inte kommer hem imorgon) samt att städa här hemma.
 
 
Natti natti
Hanna
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback