Serier

Okej, nu har jag suttit och terroriserat Victoria för att hon ska komma på en serie som jag kan kolla på, samtidigt har jag tryckt ned alla hennes förslag :P
Jag är så härlig att sammarbeta med :D

Jag har i alla fall kommit fram till att jag ska börja följa The Lying Game ^^ Känner att jag snart kan börja skriva recentioner på alla jag tittar på xD

Bara för att alla som läser inte behöver stå ut med att jag pratar om alla serier jag kollar på så skriver jag ned en lista så ni i alla fall vet vilka :)

Följer just nu:
- Gossip Girl
- Glee
- Pretty Little Liars
- The Big Bang Theory
- Suburgatory
- The Lying Game

Lagt på hyllan:
- 2 1/2 men
- Lost

Klar med:
- Friends
- Skins (UK)
- Freaks and Geeks
- Joey

Ska börja med:
- Supernatural
- Greek

I feel like a geek :(


Bye Bye
Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback