Snurra min värld igen

Jag suger på att hålla igång de här. De är så mycket i de verkliga livet som tar över. Jag jobbar, jobbar och jobbar lite till. Och jobbar jag inte så är jag med Karim. Eller sover..

Försöker få igång träningen igen och kanske denna gång går jag ner dom där kilorna.

Det är ganska mycket ångest. Mitt vik går ut sista februari och jag har ingenaning om vad som händer, jag har en ständig kamp med både mig själv och den andra tjejen. Hanna flyttar och jag faller. Bröt ihop helt i fredags, så mkt laddade känslor och tillslut rinner de över. Men de va också en vändning, jag ska ta tag i saker och försöka ordna upp min egen tillvaro.

Just nu ligger jag i jourrummet på jobbet och ser på klockan att de börjar bli dags att ta sig ut i huset och sätta igång.
Vi hörs!

//Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback