Hihohiho

Då var man hemma från en vecka på Peace and Love. Det var kul att träffa alla igen :) Det är nästan som att komma till sitt andra hem när man sätter sin fot i Borlänge :P
 
Jag orkar inte sitta och skriva ned allt vi gjorde så jag har tryck in lite bilder nedan som förklarar saken ^^
Man är rätt så sliten nu när man kommer hem och tänker fortfarande på den där äckliga cidern (som man fördryckit sig på) när det blir varmt :p
 
Sitter just nu hemma hos min mor och far och ser på gamla avsnitt av The Big Bang Theory. Ska snart börja dra fram mina sängkläder och gå och sova :)
 
Ville bara meddela att både jag och Sara överlevde veckan och min röst är snart tillbaka ! Yeeye Cocillana <3
 
 
 
 
 
 
Bye bye
Hanna
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback