Hanna då...

Jag vet att jag intehar skrivit på år och dar och och känner att det är dags nu

Jag vet ej om jag meddelat detta men min kära, kära, kära iPhone är ju snodd så har en dum jävla Xperia just nu. Jag hatar den :) på riktigt alltså! Det är ett under att jag inte har haft sönder den pga allt hat jag har mot den. Jag skulle kunna skriva ett helt inlägg om hur mycket jag hatar denna telefonen...
Men det ska jag inte göra.

Internet har jag inte fått ännu, de har försökt koppla in det tre gånger men ännu inte lyckats, yeeeyeeee!!!??&&=*@(!
Till råga på allt kan inte rapunzel leverera heller! Känner allt allt faller på plats!

Nej.. Allt hatar mig just nu och om jag inte slutar skriva nu så kommer detta bli ett sånt där hatinlägg :/


Förövrigt, ser fram emot en vecka med en ny värld. På tisdag kör vi!! :D


bye bye
Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback