Händelserik lördag.....

Vaknade upp på mamma och pappas soffa, flyttade till deras säng när de började göra sig iordning.
Gick upp runt 12 :p pratade lite med Adam och åkte hem till mig.

Hjälpte Victoria att checka in oss för flyget, lagade middag till mig själv och kollade nog på en av de dåligaste filmerna ever! (dirty movie). Se den ej!!

Har försökt packa till Spanien. Men glömde så klart packlistan hemma hos mamma och pappa...

Pratade med Sara en liten stund och sedan spelat lite. Fick spela lite 360 med Adam, åh vad jag vill köpa ett eget nu! Men vi får se när ekonomin tillåter det.

Upp tidigt imorgon och packa det sista, städa och duscha. Så nu blir det sängen för mig!

Oh, Btw! Byter nr imorgon :(

Natti,
Hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback