Löööördag!

Vi börjar med lite uppdatering då!

2102-03-22, var ungefär som de två tidigare inläggen xD

2012-03-23, jobba och aw ^^
Awn började på underbara bar med middag sedan vidare till Balthazar för att dricka mera :) folk droppade av med tiden och tillslut var jag kvar med Ivars vänner o.0
Jag tog mig iaf hem ordentligt :) tack Robin som höll mig sällskap ^^

Fick även reda på att Tim flyttat till Stockholm, så ska träffa honom och fika någon dag :)

2011-03-24, idag är den första dagen jag inte planerat något sedan jag flyttat :o
Så jag har legat hemma hela dagen och slöat, eller jag har städat också ^^

Har as ont i ryggen :/ tycker synd om mig själv :(

Hade bestämt mig för att ta en 9 dusch men så ringer Sara så fick underhålla henne.

Nu ligger jag i soffan och väntar på att klockan ska bli 22. Så det blir en 10 dusch istället. (am I to wired or to rare?)

Also, mitt diskmedel har bytt färg o.0 wtf?! Why?!

Bye bye
Hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback