Måndag

Och ja jag är ledig från jobbet men har städat, tvättat och pluggat hela dagen. Efter att jag tröttna på de så åkte jag hem till mamma å åt lite donken med lillasyster. Iväg till stallet med alla och en fika i vh.
Nu sitter jag här vid köksbordet och glor på när syster yster skalar potatis. Ska väl slänga in laxen i ugnen snart så maten är klar när resten av familjen kommer hem.
Sen blir de hem och slänga ihop de sista plugget innan min kära pojkvän kommer hem.

6e dagen med spännings huvudvärk. :/
// Sara


Kommentarer
Johanna säger:

Men jag tar med järn tabletter imorgon så får vi se om det hjälper!! :)

2012-03-27 | 01:11:06
Bloggadress: http://mostlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback