Sorry!

Haha förlåt! Tänkte bara se om någon trodde att jag dött :o

Nej men förlåt att jag inte uppdaterat om mitt liv vid psyket! (observera att jag skriver vid och inte i!!!)
Kan väl försöka skriva ett inlägg om dagen, men jag lovar att de inte kommer att vara så intressanta!

Nedan följer en uppdatering för denna veckan:
- måndag: jobba
- tisdag: var på Ikea, åt hamburgare, spelade lite Mario cart (jag vann!!)
- onsdag: jobba
- torsdag: jobba
- fredag: jobba, aw
- lördag: Haninge, systemet, tacos, färgat och satt i löshår på Victoria, mys middag med familjen och vänner.
- söndag: Ikea, jula, Ica, monterat ett skåp, ätit söndagsmiddag med familjen, städat.

Nej nu ska jag sova. Mer om mitt liv imorgon ;)


Bye bye
Hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback