Vi kör en ons, tors och fre

Onsdag: Jag jobbade, visade Isak vart Webhallen hallen låg och åkte sedan tillbaka till jobbet för att hjälpa till och flytta.
Efter det åkte jag in till stan och mötte Tim. Vi vandrade runt och letade efter en pub.
Det slutade inne på medis. Hemresan lyckades jag inte med! Satte mig på fel tåg, hoppade av i Skärmarbrink, fick vänta i 20 min på tåget tillbaka. Missade sista bussen hem och fick ta taxi -.-

Torsdag: Började sent och slutade sent :/ städade och sov :p

Idag, fredag: jag har jobbat, åkt till Handen, tecknat nytt abonnemang, flamsat med mor, handlat mat och vart allmänt social med min kära familj :)

Just nu ligger jag i soffan hos mamma och pappa. Tänkte sova kvar här inatt. Är så sjukt trött så orkar inte åka hem >.
Nej, nu ska jag väl kolla på filmen de satt på!

Natti,
Hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback