Arbetsnarkoman

Har jobbat så gott som dygnet runt sen i fredags. Tagit på mig så för att slippa tänka. Slippa sitta i lägenheten å fundera på vad som kunde gjorts annorlunda..

Nu har jag precis gått av mitt pass på extra jobbet å är faktiskt trött. Tänkte ändå gå av vid terminalen å lägga mig i solariet i kanske 20min... Sen tänkte jag gå hem, äta ngt lätt å ta mig ut på min promenad vända. Kvällen tänker jag nog spendera hos mamma. Som sagt, allt för å slippa sitta hemma å tänka. Har inte en ledig dag fören på lördag. Ska även shoppa å ta mig ut i vimmlet på fredag.

Nästa vecka kanske blir en aning lugnare men jobbar en hel del då med som tur är.

Innuti gör allt ont. Håller mig iaf uppe än så länge.

//Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback