Helgen kom och gick

I fredags jobbade jag, rymde 2h tidigare å åkte till centrum. Ångrar stort att jag gjorde de tyvärr. Va trött å allmänt hängig å inte blev de bättre av personerna jag mötte. Iaf efter en del smsande, lite solning på ballen och vila så mötte jag Hanna å gav centrum en ny chans.

Vi kom hem till mig, åt middag, gjorde oss i ordning å drack cider. Vid 22.30 åkte vi in till stan och hbj. Hann väl va där en timme innan k och hans vänner kom. Pratade och kramades. Kändes så sjukt skönt och en aning fjärilar i magen. Åkte iaf hem vid stängning, hoppa av i brb å köpte mat sen hem å mys nattäta.

Fick sova på min favorit arm och bara krypa ihop i famnen. Ingenting har någonsin känts mer rätt.

På lördagen låg vi kvar in i de sista å bara prata och myste. Vid 14 åkte k hem och jag mötte Hanna för pizza middag. Sen blidde de godis shopping och esc i min soffa. Hanna och jag sov brevid varandra och jag märkte inte när hon gick imorse..

Nu är jag på jobbet, så lugnt mellan 15-16 så försöker piggna till.

Ikv ska jag träffa min kärlek igen :)

// Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback