Lilla Hanna

För er som inte redan visste det så var jag utan telefon fredag kväll till söndag eftermiddag. Har nu fått mammas gamla (Xperia) har fortfarande mitt gamla nummer. Eller ah, mitt nya 070.....

Helgen då, skulle gått på LMFAO men det var så jäkla mycket folk så jag, Ivar, Marcus, Jonathan och Jonathan tog några öl på Moda och drog sedan vidare till Sommar. Jag var hemma vid halv 2 och kunde inte sova då jag var.nojig över att inte vakna i tid

Lördag så jobbade jag till 17.00 och mötte sedan William. Vi vandrade från söder till centralen. Tog en öl på Harrys och gick sedan och åt middag och bowlade :) Jag vann första omgången men de andra två gick väl mindre bra! Egterdet åkte jag hem då jag var pisstrött.

Söndag då, det ringde på min dörr kl 10.00 jag som inte väntade besök öppnade inte dörren! Kollade så klart ut och såg att jag inte kände människorna. Gick och la mig igen och sov ut ^^ Åkte sedan till mor och far. Spärrade telefonen, polisanmälde den och åkte ned till port73 för att få ett nytt simkort. Handlade lite och åkte hem till mor och far. La in alla kontakter i telefonen och åt middag. Åt även räkor ^^ Har nu kommit hem och diskat. Ligger i soffan och kollar på "är du smartare än en femteklassare". Tror dock att jag ska gå och sova nu.


Natti natti
Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback