Torsdag & ledig

Vakna sent i morse, Karim åkte hem till sig å jag mötte mamma. Handla lite mat å svarta tyggskor.

Åkte hem till mamma å lekte med kattungarna sen en lyxshake med Rebecca i parken :) middag hos mamma å shopping till mina små odjur.

Ikväll är jag ensam här hemma. Börjar känna mig förskyld å trött i kroppen. Tänkte spendera kvällen med planering. Ska kolla soffor, garderober och sängar på nätet samt titta jobb å lägenheter. När skatteåterbäringen kommer in på kontot blir de fixa klart här hemma. I augusti planerar jag även en flytt från min lilla 1a och Haninge.

Just nu ligger jag i badkaret med en ansiktsmask i ansiktet. Underbart!

Hörs rå!
//Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback