Veckan till nu

Blidde inte som planerat i söndags. Tiden rann iväg å jag va inte hemma från jobbet fören efter 00. Veck lite tvätt å titta en stund på tv innan jag somna.

Måndagen spendera jag med att köra sista introt på nya jobbet, jätte kul när även c jobbade :)

Tisdagen jobbade jag på vanliga jobbet å körde även kväll. De va igår allt började, kände mig hängig å hade värk i kroppen. Hostade som ett as och va så seg men jobbade de gjorde jag.

Imorse va allt ännu värre, trodde aldrig jag skulle ta mig ur sängen 06 imorse men de gjorde jag och jobbade till 12, sen två timmars personal möte :/. Ska gå en massa utbildningar å grejer, inte riktigt min grej men aja.

Kände hur febern kom och ökade för varje stund. Kom hem och tvär slockna i soffan under en filt. Vakna 3h senare å är fan lika trött. Nu ska jag duscha sen kommer nog k å tycker synd om mig.

Vi hörs!
// Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback