Danmark 2/11-4/11

Vi drog till Danmark för att 3/11 gå på sensation White i Köpenhamn. Tåget gick från centralen 06:14 så jag och Hanna tog nattbussen från Haninge 04:30 och mötte danne på centralen. Vi åt lite frukost och jag sov i stort sett hela tågresan till Malmö. Där missa vi tåget vidare till Köpenhamn men biljetterna gällde som tur var på tåget som gick precis efter.
Vi var framme i Köpenhamn vid 12:30 där vi leta upp en turist info, tog kartor och sedan en taxi till hotellet.

Vi va alla helt slut så efter en stunds vila och trams gick vi till shoppingcentret som låg precis bredvid. Gick i affärer å köpte alkohol. Gjorde oss i ordning å skulle ut å äta för att sedan gå på krogen. Blev inte riktigt så, vi åt på bk och danne kom inte in på krogarna. Så efter mycket om och men åkte vi tillbaks till hotellet och jag somna mitt i en lek.
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback