It's Friday, bitch!

Som om de spelar mig ngn roll, jag jobbar ju hela jävla kvällen.. Men men väckarklockan ringde 06 å jag fick nästan rulla mitt sällskap ur sängen. Vid 07 somna jag om å upp igen vid 09. Gjorde mig iordning å åkte in till stan för å möta finaste johannis och sötaste Emil :) vi fika å prata gamla minnen. De är fan 6år sedan vi började gymnasiet å lärde känna varandra.

De har hänt mkt på 6år och varken jag eller Johanna är samma människor som då men shit va ont de skulle göra om vi tappa kontakten!

Men nu sitter man här på jobbet ensam & väntar på arbetskamraten. Så lugnt å skönt den här tiden :)

Ha en bra fredagskväll då alla fyllskallar!

P&K Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback