nytt år & nya tider!

2013 kommer sååå bli mitt år!
jag kunde inte haft en bättre början heller men fina nyårskyssar och en sjuk mängd alkohol. Ett infekterat öga och 3 gigantiska blåmärken vittnar om en sjuk natt. Körde en fin walk of shame hem till Hanna på nyårsdagen för att börja det nya året med pizza, pussar och bakis cluedo.

Nog om de. Jag är ju arbetslös nu med eller mellan två jobb låter bättre va? har en fast tjänst som väntar på mig i början på april. På måndag börjar jag skolan också. Åh juste de planeras en ny hard style resa också! Belgien denna gång,
en helg med grymma människor, grym musik och dela hotellrum med snyggingen. Ja ni ser, 2013 kommer bli MITT år!!!


vi hörs rå!
PUSS!
//Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback