Att säga hejdå

När vi sa hejdå på Bryssels flygplats klev jag sen på planet med en klump i halsen, trodde jag bara var trött å nervös för flygresan men när jag landat i Sverige å kommit på Arlanda express började tårarna bara spruta. Så himla jobbigt att åka ifrån sin kärlek. 
 
Idag när Ray efter många om och men skulle åka hem och vi skulle säga hejdå va klumpen där igen och tårarna spruta så fort jag stängt dörren efter honom. Ska de vara så här svårt varje gång? Jag trodde på riktigt att de skulle bli lättare med tiden, att vi skulle vänja oss vid att säga hejdå å ha tid ifrån varandra men så fan heller. De blir uppenbarligen bara svårare med tiden. 
 
Ville bara dela med mig om hur mkt distans förhållanden ibland Suger!! 
 
Sara 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback