Tillbaka till vardagen?

Nja inte riktigt än. Jag har 5 dagars semester kvar och skulle igentligen varit på väg till Västerås nu men känner att varken kontot, kroppen eller tiden räcker till de nu. Jag har möbler att montera, möbler att slänga och med tanke på hur tungt de var att säga hejdå till Ray på Bryssels flygplats i måndags kväll så bara måste jag ha hit honom i helgen. Och självklart är han världens bästa och tar bilen hit imorgon efter jobbet för att hjälpa mig. Jag har hunnit själv sätta ihop under bänken till vardagsrummet så nu saknas överskåpen. I veckan kommer min nya säng också så måste få ihop de. På onsdag går jag tillbaka till min underbara arbetsplats och kramas :) 
Jaja jag råka sova lite väl länge idag så är väl dags att sätta igång med att sätta ihop överskåpen och ta en dusch. Se you! 
P&K Sara 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback